Pirmais iespaids - diezgan smagnēja gaita, tātad šis auto nemīl līkumus, tomēr ir ātrs taisnēs. Līdz simtam tas ieksrienās 7.9 sekundēs, kas ir diezgan labs rādītājs, un spēj sasniegt 233 km/h maksimālo ātrumu. Tas arī ir aprīkots ar pilnpiedziņu, tomēr to ir diezgan grūti vadīt salīdzinot ar citiem, bet par laimi pie tā var ātri pierast. Auto var lepoties ar savu cenu, un es uzskatu ka katram iesācējam vajadzētu jau no paša sākuma krāt naudu tieši šim auto. Jā, protams var tēmēt uz ko augstāku, bet no sākuma vajag iemācīties braukt, un tad pirkt ātrākus auto.
Plusi:
+Cena
+Paātrinājums un maksimālais ātrums.
+Tūninga potencionāls
Mīnusi:
-Vadāmība
-Salons
Vērtējums: 5.5/10
2 Tests
Maksimāli uzlabots auto tā jau ir cita aršana. Ar salīdzinoši lētu tūningu ir iespējams auto uzlabot tā, lai tas ieskrietos līdz 100km/h tieši 6 galvu reibinošās sekundēs, un sasniegt maksimālo ātrumu - 255 km/h. Auto ir īsts monstrs, uz jautājumu "Vai tas ir labāks par Hexan GT" varētu atbildēt šādi: Quadro - priekš uzvarētājiem, Hexan GT - priekš baudītājiem. Kaut gan Quadro SF-6 vēl aizvien ir slikta vadāmība, tā ir manāmi uzlabojusies. Un tā vizuālā tūninga iespējas - Daudzi jaunieši novērtēs agresīvās deteļas.
Plusi:
-Sportiskā veiktspēja
-Dizains
-Cena (gan pašam auto, gan uzlabojumiem)
Mīnusi:
-Vadāmība
Vērtējums: 6.5/10